Började dagen med senaste avsnittet Prison Break och sen Desperate housewives.

Samtidigt som jag jobbad undan lite jobb.

Det känns som en evighet tills nästa måndag då avsnittet av desperata husfruar finns på nätet.

Hur ska det gå för Porter nu när Dave den fulingen har varit så grym och ljugit för polisen

Och får Carlos tillbaka synen i nästa avsnitt. Om nu DH är spännande så vill jag lova att Prison break gör mig otålig… Att Fbi agenten skulle blåsa dem hade jag inte förväntat mig men är glad att så hände för nu kan prison break hålla på ett bra tag till. Säsong 4 är i samma klass och säsong 1,  Fast man undra ju hur länge det kan hålla på.

 

Just nu är jag otålig i väntan på John Blund så vet jag inte vad jag ska lyssna på.

Lyssnade slut på Ingenting är heligt av Dennis Lehane idag när jag jobbade. Boken var inget jag rekommendera man kan bli paranoid för mindre.

Och har just avverkat Dr Jekyll och Mr Hyde som jag startade när jag kröp i säng. Super kort bok endas 3 timmar och 20 minuter och jag har inte lyckats somna.

 

Att jag inte somnar kan dels beror på COLD FUSION har fått för mig att avsluta dagarna med ett spela CF men blir oftast hängande där för länge ..

Inte nog med att min ljudbok är slut. Det piper i en örat så irriterade.

 

Har ni någon rekommendation på bra ljudböcker så skulle jag vara evigt tacksam  det känns som om jag förverkat en hel del.

 

Förövrigt tycker jag att jag finner likheter i Dr jekell och Mr hyde det går att jämföra med en normal förståndig kvinna och samma kvinna med svåra pms problem.

Pms kanske inte har dödat någon men gud vet att vid svår pms så får man anstränga sig för att inte tappat fattningen helt och hållet. Elakheterna bra pyr inom en.

Sen har vi de här med utseendet finnig och svullen och  grådaskig hud man får ett elakt utseende  . Ja likheterna är många.

 

Ps

Men för er som inte lyssnat på familjegraven så är det ett måste Uppläsarna är helt underbara och jag skrattade högt hela boken. Ds

 

Ps till Mamma.

Se jag stavade rekommendation och paranoid rätt inte illa pinkat.

 

Ps igen

 Vem är det som är uppe och går i mitt hem? Klockan är ju mitt i natten och på natten ska man sova. Är det du Pierre eller är det John Blund som är på väg?

 

Ps til katja

Är det socker piller jag tar för att sova de funkar ju inte.

Jag vill sådan tabletter Bree fick i DH idag hon däckade och vaknade inte förrän det var försent.

 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 


Kommentarer
Postat av: Elva Makeup

Själv lider jag oxå av sömnproblem.

Oftast kan jag iofs somna någorlunda ok när jag går och lägger mig. Men sedan måste jag gå upp och ge min son Alpha mat en gång mitt i natten och sedan ligger jag sömnlös med ett ton av "smarta" idéer som jag processar i typ två timmar. Hjärnan vill helt enkelt inte komma till ro.

Jag har kommit på några grejer som man kan göra- men som man inte alltid håller sig till tyvärr.



1. Ingen dator efter kl 21 på kvällen

2.Ligg med huvudet i din mans knä och få skalpmassage medan ni tittar på TV(den har jag inga problem att hålla mig till).

3.RUTINER - dvs försök gå och lägga dig och vakna samma tid varje dag.

4.Kan du ändå inte somna - räkna ner från 777. Typ som att räkna får.

5. Det sista mest desperata jag brukar göra är att lägga mig uppochner i sängen. OCH DET FUNKAR FÖRVÅNADSVÄRT BRA!!!



Helt klart så kan jag INTE sova om jag läser en bra bok. Då sträckläser jag istället boken tills den är slut. Inte så smart...

2008-12-04 @ 09:22:38
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Georgios

Klockan 4 sov du iallafall sött för då vaknade jag av någon märklig anledning och kunde inte somna om.

2008-12-04 @ 10:32:20
Postat av: Grannen

Stureplan,noppes ,färgglada chapagnedrinkar då sover man inte bra .Upp på morgonen tungt kroppsarbete mycket med kött ett par supar en rejäl bastu med bad i isvak sen jävlar småflickor en rejäl tur i sänghalmen sen är det godnatt utan piller.

2008-12-06 @ 20:32:50
Postat av: Mikkan

Vilken urgullig liten tjej ! Och jättefina bilder ! :D

2009-08-28 @ 21:37:19
URL: http://mikkakela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0