Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Är det jag?

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

 

Fotograf då? eller  ska jag kasta mig in på hollywoodbanan ?

 

jag ock mitt ego
Jag och mitt ego

 

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Jag vill ha både dig och bilen... NU!

2008-12-17 @ 13:07:13
Postat av: Annelie

Hahahahaha.... Tror du skulle byta Katja mot bilen om du fick välja !!!!!!!!! hahahahaha Kramizzzz

2008-12-18 @ 09:10:21
Postat av: Stefan W

Niiiice car

2008-12-18 @ 09:11:35
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0