modell Rebecca make up Elva fotograf Katja Elmen

Här om dagen rättare sagt igår låg jag i sängen nyvaken  och stolt sa jag till min älskade man att jag var så duktig och vuxen då jag innan jag ens stigit upp jobbat så effektiv. Stolt sa jag till min älskade man Se vad jag är vuxen jag jobbar som en tok.  Svaret Georgios gav mig vart hmm du ligger kvar i sängen och jobbar och dricker saft ur rosa sugrör, är det vuxet?

 Så svammel katja har nu tänkt efter och kommit fram till att JA DET ÄR VUXET.

För ett tag sen jag gjorde de så kallade vuxen testet på facebook eller myface som jag med no rätt syndrom kallar det.

 

  Jag fick en svår chock när jag fick svaret att jag var 33 år. Jäkla skit test hade jag inte behövt svar på saker som bostadsrätt egen företagare och gift och dylikt hade jag aldrig kommit upp den höga åldern. Ni som nu inte känner mig kanske tror att jag lider av någon slags ålderskris men så är inte fallet, Men jag har tvångstankar att inte bli tant eller vanlig och det har inget med min ålder att göra eller vänta nu…

 

Vad babblar jag nu om? Ingen aning men tankarna drar iväg och jag undrar varför jag ens tar upp det att jag blev 33 år på Facebook. Ligger det någon undermedveten irritation i att jag har faktisk samlat på mig lite vuxenpoäng och kan man vara vuxen och ändå vara den barnsligade personen man själv känner?

 

Oftast när jag skriver har jag ursäkter som att jag är trött utarbetad och sjuk och där igenom tror jag mig komma undan med min hemska grammatik och alla stavfel och dylikt.

 

Idag tänker jag ursäkta mina röriga tankar med att jag sitter i bilen och blir åksjuk i samma stund som jag skriver detta.

 

Det har blivit en ovana för mig att aldrig låta min dator vila. Har börjat jobba i bilen mellan studion och hemmet. Funkar jätte bra ett tag men efter 10 minuter får jag konsentrera mig på att in spy upp i min dator.

Men med tanke på hur mycket min dator fått stå ut med så vore det nog inte så bra.

 

Så nu har jag vilat lite och tittat på vägen hela 2 minuter.

Jag längtar hem så jag kan jobba med alla bilder från i lördags  och från dagens fotografering.

 

Denna vecka har jag planer med att hinna med att jobba med nya bilder till min skyltning och vem vet kanske jag kan få  för  mig att få klart min site.

 

Att min site inte varit klar under de senaste åren utan ständigt under uppbyggnad och istället för att göra klart en layout så börjar jag med nya siter och ingen sida har fått var helt färdig sen jag startade ZinQ.

Fy skäms på mig.

Om jag nu lyckas få klart min sida så tycker jag att jag förtjänar jag en belöning i form av snygga skor. Visst älskling?

 

Nu svänger vi in hemma och jag ska in och se hur min underbara lilla Leon har jul pyntat hemma. Han ringde Georgios och frågande om han kunde får jul pynta.

Fick mig att skämmas rejält för att förra året kom aldrig julpyntet fram just pågrund av att jag jobbade.

 modell Lotta make up Katrin Fotograf Katja Elmen


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Sötnos du och mina två andra barn är det bästa jag har ;)

2008-12-01 @ 22:30:59
Postat av: Wysteriia

Riktigt snygga bilder! :)

2008-12-03 @ 14:49:21
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0