Kom och tänka på när jag som liten blev helt överlycklig varje gång första snön kommit.

Det blev inte min far av någon anledning som hade med hans bil att göra.

 

 

Nu när jag snart ska låta John Blund komma så önskar jag så att snön ska falla så jag kan börja dagen med att göra en snö ängel.


För några veckor sen när första snön fallit var jag och Georgios och Leon ute i skogen och kollade på Georgios HEMLIGA KOJA. Ja det är Georgios koja vill jag påstå med tanke på att han har byggt den 5 meter upp i tre träd. Det går inte att klättra upp om man inte har en stege vilket Georgios lånar av våran kära granne Håkan.

 

Jag vill inte vara en höns mamma men tanken på att mina barn ska vara i en koja på 5 meter upp i luften tycker jag inte om. Jag försökte intala mig att det jag såg var taket och inte botten på kojan.

 

När jag sa detta till min underbara man sa han att det var lugnt han byggde och barna såg till att han fick spik och dylikt så han kan förverkliga sin drömkoja.

När jag talat om för min kära man att väggarna måste upp innan några barn få komma dit upp talade han om för mig att VI  vilket innebar han och jag skulle sitta där uppe och njuta av utsikten trodde jag att han helt förlorat förståndet eller minnet.

Jag är ju så höjdrädd att hälften vore nog.

 

 

Jag har insett att om vi inte flyttar innan kojan är färdig byggd så kommer vi aldrig att flytta.

Det skulle inte förvåna mig och Georgios och Håkan börjar använda kojan som klubbhus för Vegas herrklubb.

 

Vart vill jag nu komma med allt detta koj bygge snack var att just de dagen jag fick se kojan så gjorde jag årets första snö ängel  tillsammans med Georgios och Leon och min ena hund.

 

Minta, hon blir galen när det är snö för var 10 meter lägger hon sig ner och gör snö änglar bara för att studsa vidar 10 meter och göra en ny snö ängel.

 

modell sara make up Katrin stylist jessica foto katja

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Therese

riktigt fräck bild :D

2008-12-03 @ 07:30:10
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Janina

Vilken underbar bild! skärpan, färgerna, stylingen & håret, modellens blick.. ja allt helt enkelt. I like it a lot :)

2008-12-04 @ 13:37:58
URL: http://janinanaslund.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0