Ett bara namn för min blogg  just nu vore fyllkaja.

Efter en underbar kväll på Noppes så ligger jag och längtar efter sömn. John Blund är här men jag kämpar  emot vill blogga.

I kväll var jag ute med Jessica och Marina. Jessica kastade in handduken alldeles för tidigt men hon är kär och galen. Jag är så glad att Jessica tog sig ut med mig och att hon ska ut med mig på lördag.  Jessica har en tendens att utan att hon gör något  så får hon mig att må bra.

 Hon bara är och ger mig en slags trygghet samtidigt som vi har kul och även om hon kanske inte vet det så tar jag in alla hennes tankar och funderingar hon har  om livet.

Marina träffade jag igenom jobb. Den kvinnan växer hos mig. Jag är ganska reserverad gällande nya  bekantskaper. Hur som helst var kvällen super. Massor med champagne och super kvinnor vid min sidan gjorde att jag njöt av livet.

Mera sånt i mitt liv tacka. Nu känner jag att tangenterna på min dator inte lyder mig så nu ska jag sova sött.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: jessica

Tack underbara du för all fina ord!!!! puss, puss, puss

2008-11-09 @ 14:14:27
Postat av: Christina

haha.... o ja som tycker att noppes är bajsnödigt.. just a saying...ja hoppas ja ska kunna jobba på en prototyp men just nu sitter ja med en uråldrig dator som sjunger på sista versen... vet hur d ska se ut men vet inte hur ja ska få ner det på dator... vi kanske kan sätta oss nån dag och titta på det...

2008-11-11 @ 22:37:47
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0