Tjo hoooo. Börjar dagen med att slänga i mig huvudvärks tabletter gud var det är underbart att känna att man lever genom att hjänan känns som om den håller på att tryckas  ut genom ögonen.

 

Men förutom att jag har blivit klagomästarinna så är livet inte så pjåkigt.

 

Tänka sig att jag har startat min egna studio jobbar med min hobby som jag älskar och njuter av och har den underbaraste vackraste SEXIGAST intelligentaste mannen man kan tänka sig. Sen mina underbara barn kan man få bättre barn de värmer min själ och som jag skrev i ett tidigare inlägg så kan man se hur bra vi har lyckats genom att se hur våra barn är.

För bättre spegel till hur man levt kan inte finnas än sina barn.

 

 

Så skärpning katja. Vad är en släng av huvudvärk när man kan ha en spik i foten.

 

 

Idag har vi släpat hit halva världen. I morgon ska det fotas för 4 ey så alla vår kära LP skivor fick komma hit. Som om vi inte hade tillräckligt mycket saker i studion.

Köket är fullt med saker för morgondagen gud vad  skönt det ska bli när morgondagens fotografering.

Men nu efter 2 fotograferingar inser jag att jag måste få bort yrseln och huvudvärken till morgondagen så jag ska hoppa i säng och böna och be att John Blund sätter mig i hög prioritering så jag får sova sött  

 

Hittadade en av mina gamla siter som jag illustrerat och designat till mig själv

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Linda

Där e ju JAG! :D

2008-11-17 @ 14:20:03
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Georgios

Håll ihop hjärtat snart tar vi jullov och stänger av alla mobiler och gömmer oss i norr där ingen vill något och ingen någonsin har bråttom med någonting. Snart hjärtat...

2008-11-17 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0