Vissa dagar ska man helt enkelt inte stiga upp.

Vaknade på super dåligt humör och det blev bråk med min äldsta son då mitt tålamod var lika med noll. Tänkte om jag bara sover lite till kanske jag inte vaknar lika sur och tvär.

Sov 40 minuter till och stressade iväg till jobbet med taxi.

Min yngsta son var hemma idag så han följde med till jobbet. När jag väl kommit fram insåg jag att jag glömt min mus kula hemma så min data mus fungerar inte.  Dessutom så hade jag inte packat ner dataladdaren till datorn som min son ska ha idag.

Min telefon är helt fuckad och låser sig så jag kan inte ringa ifrån den ibland och när den inte låst sig så är den bara allmänt knäpp.

 

Och för mig att jobba utan mus det går helt enkelt inte så just nu känns det helt fuckat och jag är så sur som en citron.

 

Fast jag ska vara glad, Jag ska fotografera en rysk sångerska och låt skrivaren Marina  för något magasin  i Vitryssland så det blir super kul.

Men just nu håller jag på att frenetiskt ringa min äldsta son och ska på något sätt lura in han med kulan och datorladdaren men att få en 15 åring att göra detta för att vara snäll det tror jag inte går. Så jag ska ju sitta och låta dagen gå utan att få något vettigt gjort. Fasen vad irriterande.

Nu skriker min son för den gamla datorn jag har satt han vid är så slö att det spelet han har valt inte fungerar som det ska… Jag vill inte vara med denna dag

.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Annina

Tåååååååååålamod, jag säger bara tåååååååååålamod! Dagen då molnen helt enkelt inte vill fastna är snart över! :-)

2008-11-14 @ 15:00:29
Postat av: Anonym

Gillar tjejen på bilden. Hon är fräck, vill lära känna henne! Su är sjukt duktig :)

2008-11-15 @ 13:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0