Just nu när min dator jobbar som bäst så att det nästan ryker om den så kan jag inte sluta upp med att tänka.

 

Hmm  jag skulle fixa så jag kunde röra dator lite bara pytte lite åt vänster och BOFF BOM och massa oväsen. Jag hade just ner fläkten i mitt sovrum där här med sladdar funkar inte riktigt med mig och datorer.  Som jag tidigare nämde så har min man bytt ut min trådlösa internett uppkoppling mot att dra en sladd som snett över hela våran tomt.

Och denna drog jag lite i bara för att typ testa. Jippi jag vann hela 5 cm mera sladd att röra mig med. Men det kostade ett krossat glas och min fläkt som i slowmotion slog ner i golvet och gjorde detta hemska ljud.

 

Här om dagen så skulle jag ta ut en tallrik ur mikron och fatet som ligger i mikron hänged som med. Hur vet jag inte bara att det är något som ofta händer mig saker som inte händer någon annan.

Detta fat gjorde en loop och sen stutsade det  in i vårat vitrin skåp och de vill jag lova att de lät. Men bästa ljudet var efteråt när väl de mesta va glasskåpets dörr ramlat ner i golvet så knastrade det så härligt. Det var ljudet ifrån de krossade glaset som hängde kvar och väntade och kämpade för att hänga kvar.

Jag stod glatt och tittade på och tänkte ja ja en katjastrofia grej.

 

Jag får ofta varna min kunder så de inte blir rädda när saker flyger hit och dit när jag jobbar.

Mesta dels är det stolar som far i golvet men jag har ett antal gånger räddat blixtarna från att ramla. Vet inte vad det beror på att min reaktions förmåga är fantastisk när det gäller saker som kamera och blixtar.  

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0