Nu får det vara nog med slarvande av bloggandet.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Jag mår som jag förtjänar idag.  Mitt försök att skylla på att det var silika tabletterna som fick mig att må illa idag det trodde inte min kära man på. Av någon konstig anledning trodde han att det var intaget av champagne under gårdagen som gjorde att jag inte mådde så bra…Hur som haver så är jag glad att det börjar blir kväll eller så jag kan få sova snart. Klockan är bara  20.30 och jag tänker sova så fort jag bara kan.

 

I morgon ska jag ut och bussa med några flickor. Vi ska börja med vin och ett halv kilo löjrom på studion innan det bär av till Noppes.

 

Men innan jag ska ut ska jag försöka övertala min kära man till att jag verkligen behöver ett par stövlar. Bara för ett par dagar sedan köpte jag ett par skor jag har inte handlat skor på tusen år och i söndax så fick jag äntligen ett par vackra underbara skor. Många kan tycka att jag då ska vara nöjd och inte ens tänka på att köpa ett par till men jag hade nästan glömt bort hur glad jag blir när jag får skor.

Helt koko när jag tänker efter. Men jag har aldrig försökt dölja att jag är galen och om samla på skor är ett tecken på någon slags sjuk böjelse så är jag  är fullständig drabbad av den.

Fast när jag tänker efter är det nog ingen som kan tycka att 100 par skor  gör en människa galen. Möjligen när jag kommit upp i 500 par skor då kanske min man kan tycka att det är och överdriva.  Men om han viste att ju närmare  jag kommer 500 par desto närmare kommer han till att få en Ferrari.

Nu när jag skriver detta så inser jag att jag måste berätta om Ferrari, Georgios och jag men det får bli en annan gång.

 

Hur som helst så vill jag bara skriva att jag var såååååå glad att Jessica kom ut med mig igår.

Och super tack för att du råddade mig och att jag får sova en god natt inatt

Puss på dig knallkork

 

 

Men nu ska jag spela COLD FUSION innan jag sommar och lyssna på jo Nesbo

 Boken SNÖMAMMEN

Passa er för att hitta de otroligt beroendeframkallande  spelet Cold fusion. Men om du hittade det så måste man registrera sig för att det ska bli kul . Vi är en liten sekt som spelar detta spel mot varandra och får poäng och jag är stolt att jag kan säga att jag är så sjukt bra på detta spel att jag nästan har mest poäng av all som spela. Och kommer ni dit registrerad sig så hittar du mig Katja där och då kan ni utmana mig och chatta med mig under tiden  De DU annan det vore något för dig

Du registrera ett användarnamn sen kan du chatta medan jag spelar och vips så har du glömt bort och spela och tiden är slut och och du har just då fått -5 poäng och  för dem har jag då fått. Men varning för er att spela COLD FUSION

Puss och stön nu ska ja skalla kunden och lyssa och spela

 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

400 skor till hmmm a 1000:-/st hmm 400.000:- det är en bra bit på väg till en Ferrari det!

2008-11-07 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0