Tänkte att jag skulle slänga upp ett inlägg innan jag börjar jobba. Jag skulle ju skärpa mig med bloggandet men just nu har jag 1000 saker att göra innan kunderna kommer och sen efter att jag har fotat så måste jag få lite ordning här innan flickorna kommer. Så jag lägger ner detta med att blogga....

Äh jag bara skojar jag ska bara jobba lite så syns vi snart 
nu skall löshår sys och magen skall fyllas och blixtarna skall slå och sen skall alkoholen flyta och av livet skall jag njuta.



Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig



Kommentarer
Postat av: Grannen

Du skiter i att komma över på en korv och en wiskey för det är roligare på NOPPES .NU FÅR DU SKÄRPA DIG ANNARS BLIR DET INGA BULLAR ELLER LÅN AV VERKTYG.

2008-11-08 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0