Vad vore livet utan blondinbella…

Fasen vad man fick besökare efter att isabella länkade mig. Helt otroligt roligt.

Vi får väll se hur länge de nya läsarna orkar hänga kvar i min lilla vrå av internet..Jag kan redan säga att jag har jobbat ihjäl mig så jag har inte hunnit rensa bort alla inlägg.

Vad det gäller kritik på mig som fotograf så kan ni komma med kommentarer men alla kommentarer på modeller tänker jag inte släpp igenom.

Jag vet att fotograferingen av blondinbella släppt igenom en memesi men just pgd av de svar som kommit bland kommentarerna kan jag inte ta bort dessa.

Jag säger bara tack till Linda och Ehuryka. Jag har velat mellan att ha kvar alla negativa meddelande och att rensa ut dem. Jag har kommit  fram till att jag helt enkelt inte vill ha en blogg med massa skit mot modellerna som jag lägger ut här. Det betyder inte att jag inte vill ha kritik. Kanske det beror på att jag har märkt just att avund mot visa personer är tyngre än vad ärlig kritik är.

Vist Mesesi kanske helt enkelt hängt upp sig på att just blondinbellas bilder är dåliga men jag tror inte det handlar om det. 

 

Swingeling från Blondinbellas största fanblondinbella.se

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig 
Make up  Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

Världens sämsta länkare alltså :(

2008-10-07 @ 00:43:40
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Annina

Ja herrejisses Katja om vi hade varit som blondinbella när vi var 17? Du hade kunnat vara blondinbella the first and only och jag hade kunnat vara... ?? ...brunettbella?? Och vi hade ROCKAT ÄNNU FETARE på Etage! Säger man "rocka fett" fortfarande? Kanske inte ens 17-åringarna använder detta uttryck. Vart tog åren vägen?

2008-10-07 @ 11:09:44
Postat av: Therese

skit fin bild på bella !

2008-10-07 @ 12:20:54
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: nikoletta lettersson.

vad snygga skor :o vart får man tag i såna?:o

2008-10-07 @ 17:10:48
URL: http://nikolettalettersson.blogg.se/
Postat av: Cookie - Alexandra, KAKHUSET

Bra skrivet Kajta!

2008-10-07 @ 19:47:09
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0