Förlåt mig för att jag har syndat. Jag syftat inte på den ost kroks påsen jag just vräkt i mig.

Synden är att jag inte bloggat.

Jag skrev ett långt och segt meddelande i söndags där jag beklagade mig för att jag hade fått allergiutslag så jag såg ut som om någon hade gått över mitt ansikte med ett rivjärn.

Jag vet inte om det var min själv ömkan över mina ansiktes bölder som fick mig att spy eller om jag kanske spydde av orsaker som hör till magsjukan.

 

Hur som helst så slog jag av datorn och alla ömkan om mitt ansikte  är nu borta.

Det är även löven som jag och linda dragit in i studion för att använda till fotografering under måndagen. När jag idag tog mig till studion var mina kreation uttorkad.

Det var bara att kasta ut ikea säcken med löv klänningen.

 

 

 

Att vara sjuk är inte bra för sinnet. Inte i alla fall affärssinnet man får ju ingenting gjort.

Att ligga och tycka synd om sig själv tar upp hela dagens schema.

 

Ja, jag förstår att alla tycker enormt synd  om mig men om jag berättar att jag genast när jag vaknade till liv på måndagen viD 16 efter att ha spytt halva natten lyckades få mig en påse med bullar av min underbara granne T vad tycker ni då?

För er som inte känner mig tänker säkert att ingen klok människa får för sig att äta 5 kanel bullar när man varit magsjuk, Till er vill jag bara säga. Bullarna var super goda och jag mådde som jag förtjänade efter att ha ätit upp alla utan att bjuda min barn. Ni förstår det var ju synd om mig och jag var ju hungrig och de här med att ta det försiktigt har aldrig varit min starka sida. Hur som helst vill jag bara erkänna att det där med bullar inte var mitt smartaste drag.

 

Tisdag morgon hade jag ännu inte återhämtat mig men nu mår jag mycket bättre.

Och Mitt ansikte ser inte ut som en stor svullen röd fläck

AMANDA

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Georgios

Lycka! Du är tillbaka!

2008-10-15 @ 00:18:36
Postat av: Georgios

Lycka! Du är tillbaka!

2008-10-15 @ 00:18:54
Postat av: Therese

skönt att du börjar bli frisk :)

2008-10-15 @ 07:17:18
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annina

Puh! Äntligen back on track!! :-)

2008-10-15 @ 10:46:09
Postat av: Georgios

Vet du hjärtat, jag blir alldeles varm i hela kroppen när jag läser dina texter och mitt leende vill som inte släppa. Du är jordens mest fantastiska kvinna. Ska se om det inte går att ordna lite mer bullar och mjölk till min sörnos.

2008-10-15 @ 12:17:06
Postat av: Georgios

Jaja jag vet det börjar bli löjligt många kommentarer från mig idag men jag har en sån väldigt Katja abstinens idag och Katja bara jobbar och tycker att jag har ringt henne tillräckligt idag... Så jag skriver av mig lite här. Jag är dessutom hennes "sekreterare" idag och har hand om hennes telefon... Jag förstår hennes telefonavsky bättre nu DET RINGER HELA TIDEN!!! Puh, oj nu ringer det igen - flera bokningar... hej hej

2008-10-15 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0