Jo just ja..

Såg på Nyheterna idag... ( ja ni tänker säkert Wow)

 

De var ett inslag  om att bygga Tunnelbana till TÄBY.

 

Folk som bodde där var oroliga att det skulle komma folk från ett annat socialt sikt .

Helt jävla otroligt.

 

Tunnelbana skulle vara klar till 2030 

Jag säger då de BYGG TUNNELBANAN NUUU ELLER MURA IN TÄBY.

Eller skicka de fördoms fulla människorna till tre riks röset. nej föresten varför straffa samerna. Mura in dem, BYGG EN  TÄBY MUR så jag slipper stöta ihop med någon av dem i stockholm stad... Inför speciellt tillstånd för täbyfolket innan de får ens vara i närheten av Gärdet och Östermalm..

Jävla skit människor.
 
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Grymma bilder!!

2008-09-18 @ 07:44:14
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej ! Ja jag ska ju det.. :)

Jag har inte hört nåt från Linda på ett tag, hon har ju problem med hennes lungor eller hur det var :O läskigt det där. Men hon sa att ni två skulle kolla när ni hade tid och sånt och sen berätta för mig när det blir, så jag har ingen aning än :) Men ta den tid ni behöver.

Ha det bra kram Therese

2008-09-18 @ 12:25:34
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0