Jag är så trött att jag mår illa. 

väntan på John blund vart lång och inatt har prozac varit extra jobbig. 

Inatt har hon försökt att dia mina ögonlock 1000 gånger det känns som om hon har väckt mig varje timme... 

 

Jag tror att jag måste somna om lite. Detta funkar inte inte ens min tankar snurrar och dä är det illa. 

tack  och lov att mötet är senare  så jag hinner sova lite innan jag sätter fart med bildbearbetning.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: JL

Kikar förbi.. Måste bara säga att jag tycker att du tar fantastiska bilder verkligen. :)

2008-09-23 @ 17:04:05
URL: http://catlife.blogg.se/ungamorsan15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0