Vi är många som talar om galenskap

men det är få som har det inom sig.

 

Vi är många som talar om evig kärlek

Men få har upplevt det.

 

 

Jag funderar just nu på vänskap.

Vi är bra på att prat om vänner och med vänner. 

men vad gör en bra vän.

För mig är vänskap ett stort frågetecken ibland.

kanske pgd av att  jag går sida vid sida med min eviga kärlek.

mannen jag är gift med har jag varit tillsammans med i 16 år.

 

Jag har vänner som jag älskar så mycket. Vänner som har en sådan stor plats i mitt hjärta spelar ingen roll att de är bosatta i  Oslo och Turin. Bara tanken på allt vi har gjort och upplevt tillsammans får mig att må bra.

Men vad som gör oss till vänner är inte bara våra minnen eller?

För mig är dessa personer så stora människor. Deras personligheter skiljer sig mycket från mig och även sins emellan.

Jag bara Älskar A person. hennes skratt hennes värme hennes sätt att ibland vara så förståndig men på samma sätt helt oresonlig i vissa fall när hon bestämt sig för något. Hon har förmågan att skratta bort människors dumheter. Hon lyssnar och finns alltid där och har förmågan att just säga helt rätt saker vid rätt tillfälle. Men hon följer sitt hjärta och det har lett henne till Turin, Hennes hjärta må vara i turin men i mitt Hjärta förblir hon alltid nära.

 

När det gäller U. Den kvinnan tar alla med storm med sin ärliga sköna personlighet. hon bjuder på sig själv men hon låter inte folk trampa på henne.

hon får människor att må bra i hennes närhet. Hon har själen av en gammal kvinna. vild vacker och även hennes hjärta har fört henne till Oslo.

 

 

Dessa kvinnor skulle kunna knäppa med fingrarna och jag skulle vara hos dem när de väl behöver mig.

Jag tror inte att någon av dem vet om hur stor betydelse de har för mig.

 Jag vet inte heller vad jag betyder för dem.

Men de ger mig så mycket bara genom att de fortfarande finns i mitt liv och alla minne och all den tryggheten de ger bara genom att vara de dom är. Min gamla underbara vänner. deras plats i mitt hjärta har slagit rot och de kommer aldrig kunna ta sig loss, 

 

Tänk att jag har känt er i 19 och 25 år. Dessa år har ni gett mig så mycket men tagit så lite. 

jag ÄLSKAR er.

 

Ingen bild denna gång

 


Kommentarer
Postat av: Annina

Älskade vän! Jaha nu fick du mig att gråta ÄR DU NÖJD NU??????????????????? hihihihihihi :-)

2008-09-23 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0