Ibland blir 1 2 och ibland blir 2 1 idag är en sådan dag.

Mina 2 liter vatten blev endast 1 liter.

 Ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig. Just nu skulle jag kunna bli djup och skriva om livet hårda skola och hur saker kan ändra sig en dagen till den andra. Om hur vänskap kan förändras om hur man ibland väljer att gå rakt fram istället för att svänga. Om hur man ibland väljer att inte ändra sitt invalda beteende men ändå tror sig förändras.

Man tror sig vilja andras bästa men i slutändan så räddar man bara sig själv. Många väljer kärlek och där igenom försumma de man har nära. Ombytlighet kan vara en människas styrka men också en människans största svaghet. Försumma aldrig den som verkligen vet och accepterar den du är. Så många tankar så många visdomsord fladdrar i min hjärna.En inre ro, tryggheten i allt kaos.Viljan att ständigt vilja utvecklas som människa Att se till sin egna framtid istället för att gräva i andras misstag.Att ge till varandra när de verkligen behöver och inte när det passar en själv. Min familj får mig att växa de är roten till alla min lycka de är min trygghet och min näring. Men framförallt ser de mig och älskar mig för den jag är …

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: melissa

sv; åh det hade varit jättekul.

2008-09-27 @ 21:49:31
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Georgios

Så vackert och så sant, finns alltid här för dig i alla väder. Din förevigt.

2008-09-27 @ 22:09:16
Postat av: Alisa

Du är så begåvad Katja!:) Hälsningar här från Alisa och Gizmo (lurviga lilla killen du fotograferade en gång)!

2008-10-04 @ 14:31:12
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0