Drick 2 liter vatten och du får kissa ihjäl dig.Smart drag att hälla i sig sista liten just innan man tänkt att avrunda kvällen.Ibland vill jag så gärna tro att jag vet bäst men den som vet bäst dricker inte 1 liter kl 21. Ja, ja ibland får kroppen lida när inte hjärnan hänger med. Tänk vad man kan vara efter klok ibland.. Jag skulle nästa kunna erkänna att jag är en av de bästa på att vara efter klok av alla jag känner.

 

Idag fick jag ett mail av min kära far. Ett mail han skickade ut till alla Stockholmar i hans mail adress bok…Jag vet inte om detta är något jag är stolt över. Eller vad jag ska tycka och tänka om detta. Vet inte ens om jag borde berätta detta men håll i er. MIN PAPPA LANGAR LÖJROM TILL OSS STOCKHOLMAR. Han vet att detta är ett beroende han bygger upp hos oss utsvultna Stockholmare.Det värsta är att jag har blivit bortskämd med si så där 4 kilo per år. Men nu tänkte han dra in på det till 1 kilo graits och resten kostar mig pengar?!?!?

 

Hur kan han. När jag nu ifråga satte hans beteende så svarar han GEORGIOS får väll betala.

Min man som inte ens äter löjrom. Fy fabian säger jag bara. När jag blir stor ska jag hälla i mina söner löjrom så att de aldrig kommer vilja ta min löjrom ifrån mig. 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Annina

Langar han inte till Italien också? Det tycker jag han borde göra! Jag KÖPER gärna dina 3 kilon.... eheheheheh...... HA! :-)

2008-09-29 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0