Inte undra på att jag är vegetarian.

Som liten gjorde jag alltid som pappa sa. För det mesta gör jag det fortfarande.


På Bäverstigen kunde man höra en grov mans röst skrika OM NI INTE ÄR SNÄLLA MED KATJA!!! SÅ SKÄR JAG AV ER ÖRONEN OCH STEKER DEM TILL FRUKOST.

Stolt liten flicka stod nedan för fönstret för att se att alla på gården hörde vad hennes far ropade.
Om inte så såg hon till att pappa skrek samma ord igen medan hon stolt såg de skräckslagna barnen.
Nja skräck slagna var de nog inte.
De var van med denna 194 cm man med dyr whisky röst och hans galna upptåg.

Som tex när han visade sina John Travolta rörelser Eller när han kom in i mitt rum och skulle vattna blommorna och vattnade alla mina kompisar huvud.
Jag hade kvarterets coolaste pappa.

Som vegetarian har jag inte hotat kvarterets ungar med att skära av dem öronen,
Men jag är helt klart NUMMER 1 i vatten krig. Barnen har inte en chans mot mig.



Modell Katja Elmén Fotograf Yeti Popstar

Just för att försäkra mig om att ni inte missar att jag håller i en vattenpistol.

Jag måste nog vara den barnsligaste person jag känner. Mina barn är till och med mindre barnslig än vad jag är.
kanske är det därför jag älskar att fota barn.


Fotograf Katja Elmen www.zinq.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0