Vaknade och steg upp utan att någon tvingade mig. Inte ens mitt alarm gick igång.

 

Jag är djupt imponerad av mig själv. Ibland är jag för bra för mitt eget bästa.

Ska smita iväg till fru karlsson och inhandla en kopp kaffe.

Just nu spelas Amy MacDonald på högst volym. Min systers önskemål.

Men hennes musik gör det rörigare än rörigaste i min hjärna att skriva denna mening tog hela låten L.A

 

Dagens schema

Drick 2 liter vatten

Jobba 200%

Blogga minst 4 gånger

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Therese

riktigt cool bild ! :D ha en bra dag

2008-09-26 @ 13:33:59
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Georgios

Underbara texter med brilljanta rubriker... Du sprider ljus i mitt liv

2008-09-26 @ 15:53:48
Postat av: JL

Ja, jag kan lugnt säga att det var en jättegod paj. :) Har blivit väldigt inspirerad av dina bilder måste jag säga! Jag gillar ljussättningen på den bilden här ovan och dom intensiva ögonen. :) Gjorde en egen liten hemmastudio (som faktiskt blev förvånansvärt bra) idag och 1-års-fotograferade min dotter. Blev väldigt nöjd! Ha en bra kväll! :D

2008-09-26 @ 18:47:08
URL: http://catlife.blogg.se/ungamorsan15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0