2 timmar kvar och jag har misslyckas.

Jobba 200 % när man har 2 möten inbokade. Var av sista gick kl 20.00.

Det var nog lite dålig planering.

Visst klockan är bara barnet och jag skulle kunna satsa på att hinna med 2 nya inlägg här.

Men det rädda mig inte undan alla jobb jag räknat med att hinna under dagen.

Så jag har misslyckats men ändå har jag haft en givade dag. Jag började dagen med möte med Dena , Vi gick igenom jobb vi ska göra. Sen fick hon rusa iväg till ett annat möte bara för att komma tillbax till möte nr 2 på ZinQ studios.Therese Andersson kom förbi och testade ut kläder till musik videon som skall göras den 3 Oktober även hon hade fullt upp och var tvungen att rusa vidare.

Marina kom med in springande med sin underbara dotter Julia. Marina är den som skrivit och producerat hela låten. otroligt begåvad kvinna. Inte nog med att hon är vacker idag fick jag se henne i rollen som mor och hon växte ytterligare i mina ögon.

Även Marina testade kläder och gick igenom videons storyboard med Roy.

 

Roy såg mer slut ut än jag.

Den som var tapprast var nog Linda med tanke på hennes sömn tillgång under natten som var.

 

Sist in men inte minst var min älskade man. Mannen som är hjälten i alla historier.

Mat i magen för mig och Linda.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Om jag är hjälten så är du min prinsessa men vem är draken? Sov sött

2008-09-26 @ 23:05:19
Postat av: katja

DAKEN ÄR JU KATLA duuuh

2008-09-26 @ 23:09:22
URL: http://katjastrofia.blogg.se/
Postat av: katja

okey orblinda kvinna som jag är dRAKEN är ju katja nej jag menat KATLA

2008-09-26 @ 23:09:55
URL: http://katjastrofia.blogg.se/
Postat av: Georgios

Hmmm kanske inte sååå hjältemodigt att kämpa ner en ödla som är 20 cm lång men om det gör dig lycklig hjärtat så går jag och slaktar Katla nu ;)

2008-09-26 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0