Innan jag skallar kudden tänkte jag gå in och svara på en fråga som jag ställer mig.

 

 

Jag har fått höra att jag ha en talang för de här med att ge råd om relationer och att jag förstår mig på hur människor fungerar så jag tänkte svara på min egna fråga.

 

Din granne Gösta 73 vill så gärna  ta ut dig på en dejt. 

och du har sagt nej på alla otrevliga sätt du kommit på och snälla sätt du kan komma på. I de läget är det bra att ha några undanflykter på lager när du stöter på senila Görsta i trapphuset.

 

 

 

Börja varje mening med

Det Skulle Vara Roligt Att Gå Ut Med Dig, men.

 

 ... men det vore inte rättvist mot alla Vackra och Unga Människor.

... men det är det min favoritreklam på TV. kan också köra att det är brus eller testbild.

... men du vet hur vi psykopater är ibland.

... men förra gången jag gick ut kom jag aldrig tillbaka. 

 ... men inga av mina strumpor matchar varandra.

... men jag bytte precis lås på ytterdörren och nu kan jag inte komma ut.

 ... men jag föredrar att förbli en bad anka

... men jag försöker att bli mindre populär. eller säg mer populär

 ... men jag försöker sluta med sådana dumheter.

 ... men jag går aldrig ut på dagar som slutar på ´g´. (min favorit replik)

... men jag har bestämt mig att jag måste tillbringa mer tid med min matberedare.

 ... men jag lovade att hjälpa en kompis att vika ihop vägkartor.

 ... men jag måste gå till posten och seom de vet var jag bor

 ... men jag måste kolla datumen på mjölken i kylskåpet.

 ... men jag måste stanna hemma och se om jag snarkar.

 ... men jag måste vara hemma och se om mina växter växer

 ... men Kungen sade att han kanske skulle titta förbi ikväll.

 ... men mannen på radion sade att jag skulle stanna kvar och lyssna.

... men bara om jag får koka din kanin och jaga dig med en kökskniv (som i filmen  farlig      förbindelse säg det med ett sjuk leende)

 

 

Åh nu blev jag riktigt avensjuka på de som har en senil granne som heter Gösta.

Tanken att få använda alla dessa avspisaden gör mig alldelles varm i kroppen.

 

Men värt att tänka på... För alla ni singlar där ute 

Bättre att rida en åsna som bär, än en häst som kastar av.

Om ni är singlar för länge så kanske Görsta ändå inte är så dum.

 

 

 


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

För att det ser så slitet ut!

2008-09-20 @ 01:36:42
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/
Postat av: Ida

nää, vilka fina hästar!

2008-09-20 @ 02:44:50
URL: http://idarystad.blogg.se/
Postat av: JENNA

tack för alla repliker, skit bra att ha på lager! :D

2008-09-20 @ 10:49:24
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Anette

tack :)



kikade in eran hemsida. fina bilder där med :)

2008-09-20 @ 12:07:54
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Georgios

Vem fan är Gösta? Ska jag vara orolig?

2008-09-20 @ 13:37:42
Postat av: Lisa

Söta hästar :)

2008-09-20 @ 19:36:14
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0