Man kan bli vansinnig för mindre.

 

Jag ska nog bosätt mig i studion. Jag kan inte behålla internet uppkoppling hemma av någon skumma anledning kopplas jag ner så fort jag tror att det funkar.

 

Känner mig lite som tjurfäktaren i Ferdinand varje gång internet lägger av vill jag slita av mig mitt hår.

 

 

Tjurigare och vansinnigare när Min mans Pc funkar hur bra som helst. 

 

JAG ÄR JU MAC FANATIKER. 

Att se att pc klara av små saker som att hålla sig online utan problem retar gallfeber på mig.

 

Gud var aggressiv jag framstår; borde kolla hur många piller jag har kvar tills min PMSD( svårare form av pms.)

 

Kvinnan förbannelse är min ständiga ursäkt för mig att vara en bitch och vräka i mig godis.

 

 

Men min kära man har gett sig själv friheten att säga att om jag har pms så har han något liknande fast bara för män som påverkar hans humör. Detta gör han bara för att jag  inte ska få gå över gränsen med mitt dåliga humör.Jag ska minsann inte få tror att jag ensam kan bråka och stöka utan motstånd. 

 

MEN HALLÅ.. det var ju Eva som åt äpplet. som gav oss kunskap och såg att de var nakna. osv ( snabb kort version )

 

Hmm när jag tänker på de sättet så inser jag VI HAR EVA ATT TACKA FÖR MODET. Utan Eva hade vi gått omkring nakna och inte brytt oss om sminka och allt annat ytligt.

 

 

jag vet inte riktigt om detta kan ha något göra med att oftas är kvinnor mer fåfänga än män. Smakade inte Adam på äpplet?

 

kommer inte riktigt i håg. 

 

men jag har fått för mig att män oftast inte är lika förtjust i grönt. Ja ja fördomar hit och dit  

Men jag får hålla på så här dels för att jag kanske har pms snart annars kanske jag ligger mitt i ägglossning.

OCH GLÖM INTE mitt internet funkar inte som det ska.

 

 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: det är ju det man gör ;D

2008-09-17 @ 06:42:43
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kul att hitta till en ny fotoblogg =)

Ja, för tusan gräv frwm skorna med fet klack. Jag gillar det i alla fall.

2008-09-17 @ 10:05:08
URL: http://colorelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0