Snälla snälla  tänk jag tröttnar inte på den låten.

Jag köpte hennes nya skiva här om dagen. Jag måste lyssna in mig lite på den skivan men att det fanns en låt som hette När ska jag bli stor. Genast kändes det som om någon var i vuxen ålder men ändå inte något som jag känner igen. Här om dagen sa Georgios till mig att jag gör han så varm och glad och att han älskar mig så och bla bla massa finas  saker och jag som kvinna frågade genast varför han älskar mig så. Han sa  att det inte gick att sätta fingret på det men en orsak var nog att jag var så underbart barnslig och att jag vägrar bli vuxen.

Genast började jag tänka att det var längesedan jag var galen… Vet inte när jag sist lekte inte nudda streck. Jag tro inte jag har hoppat fram på trottoaren sen i höstas.

Kanske det kan bero på att det varit så mycket snö så jag inte kunnat se strecken, Hmm

Men sist jag var busiga katja var när det var fullmåne då ylade jag så hela skälby hörde mig.

Jag ylade och ylade så tillslut slutade mina hundar undra vad fasen jag håller på med. Sen började jag låta som vildvittrorna så att jag blev så mörkrädd att jag fick springa ikapp Georgios och be han skydda mig.

Galen? Näh bara otroligt nära till mitt barnsliga jag.

Jag kom just på att det är 1 april och jag bara  väntar på att bli lurad men det största skämtet jag råkat ut för idag är att min bärbara dator inte går igång. Det måste vara mitt grafik kort eller vad det nu kallas för jag kommer åt min hårddisk om jag startar den som  extern hårdisk.

Jag håller tummarna att datorn bara kör ett sjukt skämt med mig.

Speciellt med tanke på jag gick igenom aftonbladet och expressen i tron att jag skulle hitta det så kallade 1 april skämten. Och fastnade på att man skulle akta sig för 1 april viruset.  Jag  tyckte jag var så smart som  kom på att de försökte lura mig. Men nu när jag surfade in så stod det att APRIL SKÄMTET var att Viktorias och Daniel bröllop var flyttat till Uppsala. Men hallå vilket kul skämt. Jag tycker att  artikeln Jag har två vaginor Inga – Britt 69 har dubbelt av allt ” för mig är det inget konstigt.  Att kungliga bröllopet var flyttat var skämtet och inte  Inga-Britt.
Nu när jag har svamlat tillräckligt så tänkte jag bara säga att jag inte kan hitta artikeln med 1 april viruset och det gör mig smått tokig och jag lovar och svär jag har inte hittat på ett sådant dåligt 1 April skämt.

 Jag har tänkt och klurat och verkligen försökt att hitta på ett bra skämt men jag kan inte så jag tänker helt enkelt göra som jag vill. Jag tänker 1 april lura er en annan dag. Jag gör som jag vill så de så.

 

Men jag är ganska dålig på att ljuga. Som liten sa min far att jag viftade på öronen när jag ljög så jag var så smart att jag höll för mina öron när jag skulle tala osanning… Så smart var jag som litet barn. Vet inte vad det var som skadade mig och gjorde att jag fortfarande har svårt att ljuga var det pgd av att jag insåg att min far lurade mig eller var det att jag gick om kring och höll för öronen. 

 

Aha nu har jag det nu vet jag vad årets stor April skämt är… Linda Rosing har ett tv Program som heter Den rätte för Rosing och hon har valt en av killarna. Haaa skit kul vem skulle vilja se ett tv program med Linda haaa skit kul jag avslöjade er.. Försök inte lura mig jag avslöjar er allt


Kommentarer
Postat av: Therese

äääntligen ett inlägg ! Tack Katja ! =)

2009-04-01 @ 21:57:36
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Isabella

kollade där med 1 april-viruset, säkert nån som vart sur på IPRED-lagen, men du använder väl mac ändå? stod att det bara var pc som kunde drabbas. det som är jobbigt med 1 april är att man inte vet vad man ska tro, nog för att man ska vara kristisk till aftonbladets artiklar ändå :p

2009-04-01 @ 23:45:43
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Annina

Puss! Du får mig att skratta och det behövs för här är allt så grått så jag håller på att bli grå jag med.

2009-04-02 @ 12:12:50
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0