Våran Älskade inne katt  har sprungit bort hon har nu varit borta i 10 dagar för ett par dagar sen trodde vi att vi hade hittat henne.
Men då jag tyckte mig vara osäker på att detta verkligen var våran katt då hennes uppträdande och hennes jamande var annorlunda.

Först trodde vi det kunde bero på att hon var chockad. Men nu har vi varit och kolla henne hos veterinären och denna katt är ej våran och hon är ej CHIPAD.

Vet inte riktigt vad vi skall göra nu. Ska vi lämna katten var vi hittade henne vilket är en bit ifrån där vi bor. Eller ska man lämna in henne någon annanstans.
Katten har inte ätit på 3 dagar och hon är närmast chockartad i sitt beteende. VIlket inte alls är konstigt men tanke på att vi tagit hem henne i tron att det var våran flicka.
Och då vi har 1 katt till och 2 hundar känns det som vi har ställt till de i dennas lilla liv. Inte nog med att hon blivit kattkidnappad hon har dessutom hamnat med 2 hundar och en främmande
katt.
Jag känner att jag får panik tänk om min lilla Prozac inte kommer hem jag fixar inte det. På bilder är det min katt Prozac.
Vi har lagt ut lappar i alla över 500 hushåll och satt upp lappar på varannan lyktstolpe men nu får vi ta oss ut till andra områden.. Min Prozac är min lilla bebis hon diar på mitt ögonlock och ska alltid vara med och stångas. Hon är cool lugn när vi åker bil tunnelbana buss sitter hon i knä och tittar nyfiket ut. 

HON JAMAR SOM EN SIAMES hon snackar non stop. 

Så om någon har hittat henne så HAR DET GARANTERAT SNOTT HENNE för man blir kär direkt när man träffar henne. OCH hon är en INNE KATT

Kommentarer
Postat av: Annina

Men stackars lilla katten! Och stackars er! Med tanke på hur chockad den lilla snuttan måste vara blir hon nog glad om ni tar tillbaka henne dit ni hittade henne? Uppenbarligen bor denna katt någon annan stans, hahahaha kidnappad STACKARS LITEN! Inte någon vilosemester för henne direkt! Kram och lycka till, ni ska se att Prozac kommer tillbaka när hennes semester också är slut!

2009-08-13 @ 10:35:15
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Linda

Klart du inte kan lämna henne bara och hoppas hon hittar hem. så grym kan du inte vara. du får sätta upp lappar i det området ni hämtade katten såklart.

2009-08-13 @ 11:15:47
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: mmfr

Jag hoppas verkligen inte att du bara lämpat av henne på valfri plats. Alla katter har ett värde!



Jag bor på landet och här har folk vid ett antal tillfällen "dumpat" katter. Dessa dumpade katter går ett hårt liv till mötes om inte någon människa förbarmar sig över dem!

2009-11-12 @ 12:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0