Man ska sova på natten… Jag blir tokig på mig själv och anklagar John Blund för att försumma mig.

Förr var jag ung och galen och 4 timmar sömn var tillräckligt. Men nu förtiden fungera jag inte om jag inte sover.

 

 

Min hjärna går på högvarv och trotts att jag känner mig yr och trött av alla tankar vet jag inte hur man gör för att slå av och sova.

 

För ett tag sedan funkade Barbro Avslappning och insomnings ljudbok men nu har jag lärt mig allt hon säger så hur jag än försöker så kan jag inte stoppa mina tankar från att flyga iväg och vilket slutar med att jag inte alls slappnar av och somnar inte.

 

Och babblet om din kropp den kan det här med sömn känns mer som ett hån.

 

Jag har alltid lidit av sömn problem men förr led jag inte, Förr njöt jag av natten. Nu känns det bara jobbigt och rörigt. Jag förstår inte hur folk bara kan lägga ner huvudet på kudden och somna. Vissa nätter kan jag bli toookig av att Georgios bara lägger sig ner och inom 5 minuter sover han. Hur gör man det.

Tack och lov är Prozac tillbaka men gud vad hon är konstig.


Kommentarer
Postat av: Annina

Vad bra att Prozac kommit hem! Se till att hon inte smiter igen om hon fått upp ögonen för världen därutanför, sätt halsband på henne! Kram!

2009-08-12 @ 14:27:00
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0