Jag är så arg på min lilla Prozac. Hon har nu varit borta 3 dar. Min lilla älsklig som är en inne katt har rymt och jag fixar det inte. Jag tjuter som ett litet barn. Har just varit ute och letat men jag bara gråter när jag går om kring och ropar PROZAC. Min äldsta son sa till mig tidigare idag att jag inte kunde gå och ropa Prozac utan att jag fick ropa katten.

 

Om han tror att folk ska tycka att jag är konstig så är det lite väl sent.

Jag är så arg på min katt hur vågar hon bara sticka så där och kunde hon inte ha hållit sig på kvarteret. Jag är så arg för att min lilla råttas frånvarande förvandlar mig till ett kolli.

Jag ska snart gå runt lämna lappar i brevlådorna i kvarteren bredvid. Sen blir det en  till vända skogen men får jag fler myggbet så blir jag tokig och jag vet inte vad jag ska göra när och om min lilla donna inte kommer hem snart och jag vet inte vad jag skall göra om hon kommer. Kan man skälla ut en katt?

 

Det som oroar mig är att någon har snott henne. Hon är ju världens vackraste katt sen keligare kiss får man leta efter. Hon är över året men är fortfarande så liten att man inte tror att det är en vuxen katt. Hon är chipp märkt men har inget halsband då hon  är en inne katt.

 

Gud detta kommer göra mig tokig hon är ju mitt lilla lyckopiller som kommer stångandes varje natt sover vid min huvudkudde och då och då får hon fortfarande för sig att dia på mina ögonlock. Hon bara grabbar tag och spinner som en liten toka.


Kommentarer
Postat av: Annina

Lilla älskade Prozac! Sätt upp lappar på varenda lykstolpe och särskilt vid farthinder och vägkorsningar där alla bilar måste sakta in. Och vid dagis. Kanske är det något litet barn som tror att hon är övergiven och vill ha henne. När Prozac upptäcker att hon trivs bäst hemma så kommer hon att komma hem igen. Köp ett litet fint halsband åt henne så länge så att du har det klart när hon kommer. Och använd vattenfast mascara. Kram!

2009-08-06 @ 11:48:02
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Nathalie

Stackars dig. Vet inte vad jag skulle göra om min lilla bebis sprang bort.:( Hoppas du hittar din lilla katt!!

2009-08-09 @ 22:27:53
URL: http://http://nathahalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0