Lill Anders? bilden nedan
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

Fasen jag har tappat orden.

Jag har massor med jobb men hade lova Jeanne att ta en lunch med henne men nu har lunchen övergått till en flaska rosé .Så vid två ska jag dricka massa vin och vem vet orden kanske kommer till mig då.

 

Jo jag kom på en sak. På torsdag ska jag skriva in mig på KÖRSKOLA.. Hjälp

Det som bekymrar mig är min syn. Jag har ju insett att jag inte ser som man ska utan lider av dubbel syn och dimmsyn vilket är en biverkning av mediciner jag äter.  Smart att sätta en fotograf på  2 mediciner med den mycket vanliga biverkningen. Så frågan är om jag klarar syn undersökningen och om inte, kan man få glasögon för att man äter mediciner?

 

Ja ja jag får väl gissa mig till vad det står.,.  eller är det någon som har facitet, så kan jag plugga in vad det står på optiker tavlan.


Kommentarer
Postat av: Anders Elmén

Jorå, Kanske lill Anders, eller är det synen som spökar?

2009-08-04 @ 15:32:38
Postat av: Annina

Flytta utomlands, jag föreslår Italien eller Grekland, där ingen bryr sig om ifall man kan läsa vägskyltarna eller inte. Lycka till! :-)

2009-08-04 @ 15:53:31
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Sussie

Gissa vem som är back in Stockholmo!!? Kommer över imorgon, "najs" va?!

2009-08-04 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0