Jag jobbar och jobbar.., Mina planer om att hänga på himmelska hundar café och jobba gick inte riktigt som jag tänkt. Jag fick helt enkelt inte ett skit gjort. Men  det var det värt.

För er som har hund är det ett måste att gå förbi detta ställe. Men ta inte på er päls av något slag då åker ni ut innan ni ens kommit in. Okey fröknarna Kate och Milla är väll inte så hårda att de kastar ut er med huvudet före. Men dessa personer brinner för djurens rätt.

Jag ska skriva mer om detta underbara ställe någon dag och om Kate och Milla men till dess ta en sväng förbi himmelskahundar. Förutom att fiket är underbart så har det underbara menyer och super goda pajer och kaffe. Bäst av allt är just att alla pratar med alla och hundarna leker så fint med varndra.

 

Så nu har jag bäddat ner mig i soffan på studion i en arbetsställning som knappast kan vara hälsosamt så om jag skulle börja med att klaga att det är synd mitt huvud eller nacke så ska ni veta att jag är helt skyldig.

 

Idag har jag fotat en vacker kvinna. Vi hann inte prata mycket men både jag och min man tycket att hon är en skön

 människa.  

Man kan inte tro att denna gudomliga kropp har 2 söner och äldsta är 18 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Grymma bilder!!! Helt underbara. Den översta är som en bronsstaty!

2009-01-28 @ 19:58:47
Postat av: Georgios

Snyggt fotat, snyggt ljus, snygg modell :) Bra jobbat!

2009-01-28 @ 19:59:53
Postat av: jeanne

Ja, jag håller med hon ser jätte kool ut!!! Känner knappt igen henne...

2009-01-28 @ 23:31:30
Postat av: Annina

Men gud! Kollade bilderna igår men såg inte att det var hon! Wow, supersnygg!!

2009-01-29 @ 11:08:18
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: ulle-bulle

jeg har måttet se på disse bilderna flera ganger...de her helt fantastiske. Faschinerande modell, og super duktig fotograf

2009-02-01 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0