Ryktet går att jag är i Grekland. Jag tvivlade till en början men idag har jag landat mentalt.

Idag sken solen och vinet berusade. Lite orolig blev jag när jag följt smhi och till min förskräckelse insåg att det faktiska kunde regna regna och regna i grekland. Förtvivlat försökte jag finna min syndabock… Georgios gav mig ledtråd på ledtråd. Vad var det som var annorlunda denna gång förutom att det kom vatten från skyn. Då min hjärna inte arbetar så snabbt då den har ställt  in sig på semester tog det en evighet innan jag insåg att om denna semester blir regning så beror det på att min son P har med sig en vän så om det faller mer vatten på mig kommer jag att spöa J eller be G göra det eller varför inte låta P & P & L& N& C & G & B hoppa på J tills han lovar oss sol och inga tårar.

 

Har just läst ut Karin Fossum

Den som älskar något annat.

”…Långt över Deckarens vanliga nivå…” Dagens Nyheter

Personligen kan jag nog hålla med detta är en av Karins bästa deckare. Alla pedofil historier är hemska sen kan man ju fråga sig varför man väljer att läsa en historia som får en att äcklas och skrämmas och tänka tänk om det vara mina barn…

 

Sov sött och jag tänker inte stiga upp om solen inte skiner och om solen inte skiner ser ni inte detta inlägg för då har jag inte kommit inom räckhåll till internet  vilket betyder att jag inte somnat.

 

Dagens stora glädje var att jag kom lite närmara Noel,  Jag fick till och med en kram innan han skulle somna. Det måste ha varit min uppmjuknings monster lek. Jag lekte monster just  innan de skulle sova middag.. jag spelade upp  barna så att jag tillslut blev utkastad från övervåningen… Men skämdes jag? Nej jag var ju ett zombi monster  och dom busar upp andras barn och går sedan iväg när de har lärt barna allt de kan och lämnat rummet i full kaos.

Ner till den lugna sköna våningen.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Annina

Hälsningar från pepparkakan Anna, jag är så brun, så brun. Flagna? Nej inte jag, mitt "vägra använda solkrämer-experiment" har lyckats väldigt bra och jag är så snygg så du anar inte! Ha så mysigt i Grecia, när det regnar kan man åka på museum. Kram!

2009-07-06 @ 10:21:30
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Annina

Hej grekerna! Trams eller inte – slappnar av gör man och det är lätt hänt att man somnar också! Sådeså! Pussar och kramar och glöm inte solskyddsfaktorn, blekfisar! ;-)

2009-07-08 @ 11:19:24
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Anonym

kommer du hem snart? Hör avdig till din gamla mamma! puss puss.

2009-07-12 @ 10:54:25
Postat av: Annina

Ryktet går att du är i Sverige. Stackars stackars dig.

2009-07-15 @ 16:11:58
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Sussie

NU vill jag ha ett inlägg om hur Grekland var och om hur mycket hundarna saknar mig!!!!

Pussa dem massa och spara deras fina nätta magar från grädden

2009-07-17 @ 00:18:52
Postat av: josephine

heej!

åh va skönt att va i grekland, kom nyss hem från aten där jag jobbat en och en halv månad, så nu befinner jag mig i sverige ett tag framöver..



tänkte höra om du hade lust att sätta ihop en tfp plåtning framöver?



hoppas ni har det bra i grekland

kram!



//josephine

2009-07-20 @ 20:08:58
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rycktet går att du nu varit hemma i flera dygn, vi vill ha inlägg nuuuuu! :)

2009-07-21 @ 11:09:08
Postat av: Linda

Hahaa! jaa! jag har ju alltid undrat vad gay betyder. NU vet jag. :D

2009-07-21 @ 23:15:22
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0