För alla rädda människor såkallade demokrater Jag fick ett brev från SD här om dagen jag öppna och läste ICKE! För jag såg att det var SUCKERS från bara omslaget Ni kan sluta skicka eran hatkampanj reklamkampanj vi vet att det leder till gaskammarn Om vi skulle ge er Sverige tillbaka ni vill skicka folket tillbaka så jävla ologiskt och ogenomtänkt Som om ni hade patent på va som kallas svenskt Svenskhet förändras ständigt och jämnt och har gjort så ända sen Sverige fick en gräns. Ge oss Sverige tillbaka jag snackar om hela kartan Ge oss Sverige tillbaka ge inte bort det till någon Sverige demokrat va Ge oss Sverige tillbaka som det var innan dom började hata vi tar Sverige tillbaka i valurnan och gatan visst är det hemskt men samtidigt härligt att ni tycker att Mångfaldigheten är så förfärlig så besvärligt Sverige i färger Blundar hellre än att ser er om i världen, Men dölj erat budskap väl era kräk Beyond logotypen ni är vad ni är Det västa som kan hända är väl det som redan händer att massa nya svenskar har stannat från nya länder. Men alla denna rädsla okunskapen det är ett trubbigt vapen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan, kan du skriva ut din mail istället! :) det går ej att klicka upp den som länk. MVH Sofie

2009-06-08 @ 16:25:18
Postat av: Annina

Erkänner att jag inte lyssnat förut på låten. Nu har jag gjort det, så du kan skriva ett nytt inlägg. Låten var bra och Micia gillar den också, den fick henne att somna sött bredvid mig. Godnattmusik fast på dagen.

2009-06-10 @ 10:06:49
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: TessanSessan

Hej Katja! Jag tänkte höra hur det blir med fotograferingen jag vann! :) Om ni tänkt när det ska ske och sådär, jag förstår om det är stressigt och sådär för er, men känner bara att jag vill ha lite koll! :) kramar

2009-06-10 @ 22:17:42
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0