Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

Jag hade tänkt mig att skriva en roman detta inlägg men insåg snabbt min förmåga att skriva dagen efter party är lika med noll.


Hur som helst var gårdagen en super kväll det var danslektioner på noppes underbar stämning och för min del blev det drickande också vilket relaterade till dagens förmåga att göra saker.

Allt går i sloooooowmotion.

 

I väntan på de övriga bilderna som jag tog på Anki Edvinsson så får ni ett litet smakprov… fast inget går upp mot de bilder som togs på location. Men innan de bilderna kan läggas ut så får ni njuta av detta.


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

cool bild på Anki!! :) Okej, jag ska kolla med henne, hon har väl mycket med flytten nu har jag hört, men ska kolla med henne igen, jag vill som sagt inte stressa på er. :)

2009-06-11 @ 21:40:34
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annina

Wow! Ser ut som att blondes kanske have more fun trots allt... ??? Jag brukar hota med att jag ska bli blondin ibland, bara för att testa.

2009-06-12 @ 09:54:07
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0