Therese 6 poäng

Michelle 4 poäng

Sofie 3 1/2

 

Isabella 1 poäng

Hanse  1 poäng

 Anna du har 1 poäng du har ju inte ens länkat om tävling

 

ANNA är NUMMER 1 på alla listor och kan ni italienska så kanske hon ger er en ledtråd eller två fast fasen då vet ju inte jag vad jag heter om hon pratar italienska.

Men eftersom du har din tävling i min tävling så hoppas jag att jag kan få vinna något pris i din tävling?  Fattade du något av det? Det gjorde inte jag heller.

 DAGENS TÄVLING.

Idag tänkte jag ta en klurig fråga. Det börjar ju gå upp åt som bara den.

Så vad heter denna man och nämn 2 filmer eller tv serier han har medverkat i.

Denna måste det kämpa för .

TYST ANNA OCH TYST SUSSIE OCH TYST LINDA OCH GEORGIOS SLUTA BABBLA 

      

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Förresten så är det helt underbart vad det har kommit in nytt på denna blogg trotts att de är dåliga på att tävla och att kommentera mina bilder så är jag glad för att denna tävling har gett mig flera besökare och jag lär fortsätta med detta för det var ju hur kul som helt att leka klurig lekledare.

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Jag vet jag vet jag vet, snälla jag vill säga!!!

2009-03-20 @ 00:00:23
Postat av: Isabella

Georgis, säg till mig xD

Har letat på allt möjligt på Google...Borde få pluspoäng. En liten ledtråd kan man väl få. Vilket land är han ifrån? Pretty pleeeease? :)

2009-03-20 @ 00:44:56
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Isabella

crap, förlåt för det missade o:et :)

2009-03-20 @ 00:45:34
Postat av: Sussie

Jag vet, jag vet jag veeet :D

2009-03-20 @ 00:48:07
Postat av: Georgios

Hur viktigt kan ett o vara :) USA - men säg inte att jag har sagt något...

2009-03-20 @ 07:07:26
Postat av: Therese

Han heter Rick Rossovich och har varit gästskådespelare i "CityAkuten säsong 1" och i en film som heter "Roxanne"

2009-03-20 @ 07:33:06
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Killen heter Rick Rossovich och har varit med i "Terminator" och "Top Gun" :)

2009-03-20 @ 08:27:09
URL: http://sofielarshans.blogg.se/
Postat av: Isabella

Fan också. Jag som mer eller mindre kollade igenom bloggen och där fanns det ju bilder på honom. Suck Nåja, får försöka nästa gång :D

2009-03-20 @ 10:39:32
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/
Postat av: Annina

Jag har ju visst länkat ju! Detta är bara ett tecken att du är så upptagen av din egen blog att du inte läser min längre!

2009-03-20 @ 16:32:18
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: rick rossovich

That's me with beautiful long hair and beard. Good shot!

2009-03-21 @ 06:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0