En lite sexigare look på Tobbe Trollkarl  

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 

Fy fabian vad jag suger på att vara en flitig bloggare. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag har varit så grym och jag försöker tänka ut något slags bötes system eller belönings system. Typ jag får böter om någon skriver i min blogg att jag inte bloggat på 24 timmar och om så är fallet så vinner den som kommenterar detta 1 poäng och när man fått ihop 20 poäng så får man en grattis fotografering.  Fy fabian vilken kul tävling den kör vi på .

 

TÄVLINGEN KAN BÖRJA NU 

 

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Var 24:e timma? Jag vill ha nya inlägg minst var 4:de timme och får jag inte det ska jag ha en gratisfotografering HA!

2009-03-13 @ 11:20:31
Postat av: Sussie

Om du inte bloggat inom tre timmar så kommer jag att införskaffa mig ett poäng! Första priset är mitt :)

2009-03-13 @ 22:01:46
Postat av: S igen

är inte 20p. lite väl mycket? jag är inne lite på Gogges idé, fast i stället för 4 timmar så kör vi 4 poäng. Sov på saken!

2009-03-13 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0