Idag har jag målat hela världen… Både digitalt och med akryl och bläck.
Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dagens arbete men när man väljer att jobba med färg i flytande form borde man inte sitta i skomakarställning i sängen mitt i sängkläder… Men jag är Katjastrofia så jag gör som jag vill och idag ville jag sitta i min säng och leka med färg.
Till en början försökte jag att inte spilla på sängkläderna men tillslut gav jag upp.
Bläck och akryl i sängen och jag ser ut som ett levande konstverk. Färg i håret under naglarna och hela benen och armarna. Inatt kommer mitt sinne få vila och imorgon är en ny dag…

Kommentarer
Postat av: Annina

Ny stil? Vad har du nu på g... kreativa fröken Charlo! Aproposito – ta nu och svara på mitt mail, har du läst det jag skrivit?? Kram och trevlig helg!

2009-10-09 @ 18:10:57
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Anonym

måla en till mig också!!

2009-10-10 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0