Jag trodde aldrig man kunde känna sådan kärlek för någon man aldrig träffat.
Men Thelma har tagit mig med storm. Jag har suttit här och gråtigt i en evighet. Min man frågade mig varför jag gråter så mycket när jag är så lycklig.
Jag vet inte riktigt varför men jag tror  det är för att när man öppnar hjärtat för någonting nytt är det extra skört. Mitt hjärta har öppnas för Thelma. Jag är så lycklig för Linda och Matti att de har fått Thelma. Jag har alltid sagt att det är inte förrän när man får barn som man förstår hur mycket kärlek som ryms i ens hjärta… Nu  har Thelma redan lärt sin moster något nytt. Jag trodde inte man kunde känna så mycket för någon annans barn  men det jag känner för Lindas och Mattis flicka är kärlek. Jag längtar så till jag får träffa dig lilla tjejen som fångat mitt hjärta

fotad av din stolta far Matti.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Världens sötaste systerdotter!!!

2009-10-13 @ 08:33:41
Postat av: Annina

ÅÅååååååååååh! Äntligen! Grattis till er alla, enligt eu-direktiven får ni dela på henne allihop... denna lilla sötnos lär nog bli så bortskämd med kärlek att jag riktigt avundas henne! Puss och kram!

2009-10-13 @ 12:11:42
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0