Fotografering för NK  designer Sandra Backlund.

sandra backlund

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

Har just tagit piller mot migrän. Mera piller till folket.. det är inte riktigt migrän mitt huvud gör ont på alla ställen utom kring ögonen och jag klara av ljuset från dator skärmen.

Men ändå känns det som om min hjärna ska explodera och sprida sig ut over hela studion och blanda sig med kaoset som råder här.

Tog mig ut på en promenad med Minta men chocken av att komma tillbaka till studion fick mig att kasta in handuken och ge vika för min huvudvärk

 

Smsade just Jessica och frågade om hon var ett kaffe bud och tur nog så var hon det. Hon skulle bara jobba ihjäl sig och sen komma springande med kaffe.

 

Det är precis vad som kan behövas. Koffein i överflöd i hopp om att jag ska drabbas av en kick och svischa över studion och innan någon hinner blinka så skulle jag ha återställt studion till tipp topp.

 

Det ligger en hel alle utan stam och grenar här inne, vi har lyckat ta in hela gärdes löv i min studio i hopp om att skapa vackra höstbilder. Vilket vi gjorde. Men varför ska de ligga kvar när jag är klar med dem kan de inte bara ta och blåsa ut?

Diskbänken har övergått från Kaknästornet till elfeltornet.


Jag har fått förfrågningar om prao platser men jag kan inte vara så grym och sätta en prao på att städa undan mitt kaos. Men gud vet vilket behov jag har av det.

 

Dagen består av att först invänta att denna huvudvärk ska ta sitt pick och pack och försvinna och sen vänta in kaffe budet för att sen städa sen har jag en fotografering och sen si så där 6000 bilder att gå igenom och 2 siter skall kodas.

 

 

Morgon dagen ser jag fram emot. Då kommer nämligen Blondinbella sveriges största bloggare  hon har endast haft 315 000 besökare denna vecka. Jag ser så fram emot att fota denna kvinna igen. Ni får se sedan vad jag hittar på. 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Georgios

DU ÄR BÄST - Hoppas huvudvärken släpper snart

2008-10-02 @ 15:49:47
Postat av: Annina

Vilken tur att du har en blogg så att jag och Georgios kan hålla koll på vad du har för dig! ;-) Men lilla gumman ta nu och ta hand om huvudvärken du kanske skulle dra ner lite på tempot? Ät mycket frukt och grönsaker hör du vad jag säger, vindruvor är i säsong nu jättegoda. Hade du varit i Italien hade du direkt tagit en slav-prao att städa studion det är det de är till för GRATIS!! Livet är hårt och det ingår att städa. Snart är min kommentar lika lång som ditt blogginlägg, jag kanske skulle ta och sluta skriva.

2008-10-02 @ 16:33:00
Postat av: Therese

sjukt fina bilder !! :D Ha det bra katja! :D

2008-10-02 @ 19:16:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: johanna

riktigt tuffa bilder!

2008-10-02 @ 21:59:14
URL: http://johannajonssonn.blogg.se/
Postat av: Nilla

wow sjukt snyggt

2008-10-03 @ 14:46:43
URL: http://vanillanilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättefina!

2008-10-04 @ 18:54:27
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0