Den frasen får pengarna att rulla in på mitt konto.

Fast av någon anledning tycker min far att 60 000 kr under detta år räcker.

Eftersom det finns risk att han trillar in här igen så ska jag inte var allt för oförskämd.

MEN VAD HAR MIN SON DATOR MED MIG ATT GÖRA.

Ja ja lite andra pengar har jag ju fått men min sko garderob har inte förnyas på länge. 

Jag sjunger "Rulla in pengar och låt det rulla". var det pengar.. nja det var nog. "rulla in en boll och låt den rulla. " med Gösta.

 

Okej jag är en odräglig dotter men kan jag rå för att jag gifte mig med en grek som tycker att jag har tillräckligt med skor. 

MAN KAN ALDRIG HA TILLRÄCKLIGT MED SKOR.

 

 

Men jag kom just på att jag fyller ju år snart 12 Dagar kvar.

 

Då vet ni stolek 39... och bara höga klackar. 

Far är rar och mor är en orm  jag tänkte förklara för dig vad mina skor kostar innan du får för dig att skicka bud till din sko. Vi tar det per telefon. vill inte att du ska få en chock om du nu tagit dig in på denna sida och jag skriver pris klassen på skorna jag brukar köpa.

 

Ja brukar köpa.. JAG HAR FAKTISKT inte köpt ett enda par sen jag startade min studio.

 

Gud nu blev jag nästan deppig. VAD HAR HÄNT MED SHOPPOHOLIK Katja?

Inte undra på att jag går om kring som en slasa hasa.

 

Har man inte nya skor så kan man lika gärna gå i mjukis byxor och se ut som hej kom och hjälp mig.

 

Annat var det när jag Var i Rom... 

 

När jag sprang in en butik och fem minuter senare var jag ute men 5 par nya skor.

LYCKA ÄR..

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: A

Svar: Jaa! Denna var min favorit också. :D

2008-09-18 @ 15:10:48
URL: http://ammandda.blogg.se/
Postat av: Annina

Skor i Pavona! När jag kom in i samma butik ett par veckor senare tittade butikskillen igenkännande på mig och hjälpte mig genast att köpa "ett par likadana skor som ett av de par min kompis köpte här för ett par veckor sen för nu vill hennes syster ha ett likadant par", det var inga tveksamheter om vilken kompis jag menade! Det är inte alla dagar som en kund rusar in 5 minuter innan stängningsdags och lyckas hitta på dessa fem minuter så många par, prova dem och KÖPA dem! Hade du inte bott i Sverige så kanske butiken inte hade gått i KK.

2008-09-18 @ 15:27:54
Postat av: Therese

riktigt fina biilder !!

2008-09-18 @ 15:31:17
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Halloj:D Vad roligt att du skaffat en blogg också, är det okej om jag länkar den? Ja filmen var jättebra tycker jag också:D Tack för bilderna på wilma:D jättefina. Kommer upp på min blogg snart:P Kram

2008-09-18 @ 17:20:33
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Therese

Nu har jag pratat med Linda. Jag kan tyvärr inte nu på söndag för jag jobbar, och sen har jag inga pengar förrän den 30:e. Så då kan jag =)Hoppas det funkar för er. :) Kram

2008-09-18 @ 18:57:02
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0