När jag var si så där 16 och Anna var väll si så där 15år

Innan jag berättar detta bör jag påpeka att jag och Anna inte var som alla andra. 

Jag vet inte varför eller så vill jag inte berätta varför. 
Men vi satte oss bakom elevhemmet och eldade kläder.
Medans vi satt där och fnittade började vi buga för elden och tillbad GUDEN MODE som vi uppfann där och då.

Vad hela offer cermoni gick ut på vet jag fortfarande inte... det var nog bara en sådan knasig grej som jag och KOKO Anna fick för oss..

Men kanske var det ett rop på hjälp... Jag har sett bildern på dessa små tjejer hur fasen såg vi ut Anna.

Hade det funnis  ett program som typ koja till slott för människor så hade vi varit  prioriterande.

Inte vet jag kanske det var så att Mode guden hörde oss .

För jag vill gärna tro att jag vet bättre vad jag ska och inte ska ha på mig även om jag mesta dels ser ut som en slasa hasa. 

Men Hallå jag ville ju bli Zigenare när jag var liten...


Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: therese

jag ville också bli zigenare, eller i alla fall ha sån där stor kjol som dom har :p tyckte det var skitsnyggt! OMG säger jag nu. Haha Grattis på födelsedagen :)

2008-09-30 @ 10:20:05
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annina

Jag blev nästan lite orolig att du skulle klippa in en bild också! Det finns ingen som får mig att gråta så ofta som du! :-)

2008-09-30 @ 11:26:09
Postat av: Christina

Va vore väl livet utan Facebook?? Hehe!

Grattis på födelsedagen!!

2008-09-30 @ 12:58:03
URL: http://www.christinavalente.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0