i’m not skating on ice

see i’m walking on water

 

Ord torkan fortsätter men inte slutar jag babbla för det. Det skulle inte skada om det kom något vettigt ut istället för rappakalja.

Om jag inte hade lidit av Dystklexi så kanske min rappakalja hade kunnat bli poesi men jag får snällt accepter att att jag är född med röriga tankar och stökigt beteende.

 

Jag tänkte borde lägg bloggen att vila i dvala tills orden kommer åter men har insett att rappakalja är det som ut ur mig kommer så nu får jag allt bita ihop mina tankar och inse att ibland blir livet inte som man villl fast jag är skapare av min morgondag  

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en foto


Kommentarer
Postat av: Georgios

Våran sötnos

2009-08-24 @ 10:02:51
Postat av: Linda

Jag älskar den första bilden på Proza, hon ser lite galen ut! Typ lite superhjälte typen! :D

2009-08-24 @ 17:58:15
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0