Vulkan monstret håller Anna 34 fången i Stockholm.

Hon kan missa  våren i Italien. Istället för att sitta i blå solstol på stranden tvingas hon att bygga upp ett tillfälligt kontor i Solna...

Detta vore en toppen Rubrik för Aftonbladet. De skulle även kunna ta in vinklingen att vissa vinner på flygkaoset.. Vi lyckliga stockholmare som kanske har en chans att träffa underbara ANNA Igen och även om Anna har tur hinner hon kanske få sitt pass som hon nu kom till Sverige för att göra.

 

Historien om Passet är också en passande historia för man skulle kunna säga att Annas nya pass gick upp i rök.

 

Så nytt för dagen.

 

Om jag kunde skulle jag leva på Hjortronsylt



Kommentarer
Postat av: Annina

Anna 34 hahahaaaaa, ett kort ögonblick tänkte jag "34, va, jag är ju 35". Men det är jag ju inte ju, än! Tänk att du har bättre koll på min ålder än jag själv! Kanske för att du kan ta din egen ålder minus ett.... du är smart du! ;-)

Ja jag ska nog ta och kolla passet igen, kanske hinner jag få det trots allt (om hon inte klippt sönder det och skickat resterna till Rom, förstås!)

2010-04-19 @ 15:39:00
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Annina

PS! Det är april nu, du måste vända blad! ;-)

2010-04-19 @ 15:39:41
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: S

Gud va härligt med en stjärna bredvid bokmärket till din blogg!

2010-04-19 @ 15:50:49
Postat av: Annina

Är jag 34 eller 35?

2010-04-19 @ 21:16:37
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0