Time to get back on track…

Jag tänker och tänker och hittar på undanflykter som att mina händer säkerligen inte skulle hitta tangenterna om jag gjorde ett försökt att börja blogga igen… Som om de någonsin hittat rätt och livet som ordblind är lättare att handtera om man kan skylla allt på att avståndet mellan tangenterna på mina bärbara datorerna skiljer sig åt så att detta gör mig grymt förvirrade och detta skall då ha något slags samband med att jag min tankebana går i 180 och mina händer är just nu i ett dvalliknade tillstånd..

Alla underflykter som ingen kommer att uppmärksamma då jag endast skriver för min egna skull och de få galningar som då och då ramlar in här är fullt medvetna om att mina tankar inte funkar som normala personliga Persson.

Efter två hektiska månader skall jag tydligen ha landat I Stockholm och min man kommer nog göra sitt bästa för att gömma mitt pass. 14+10 +7 = för mycket borta tid.

 

Hemma i ett svinkallt Stockholm får mig att ifrågasätta mitt val av att förbli bosatt i Sverige.

ÄH vilka tröga tråkiga tankar… Tappade tråden och kommer åter en annan dag.  Jag ville bara att ni skulle veta IM BACK…..

 

Regina  Lunds nya singel alla over my body finns nu ute...
Foto och layout Katja Elmen.
Make up Maria

Kommentarer
Postat av: S

Du är saknad. Jätte fint omslag!

2010-10-20 @ 20:55:40
Postat av: Georgios

Du är såååååååååååååååååå bäst!

2010-10-21 @ 15:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0