Home ... Three points for my three precious which can be found here at home.

Because even if I want to kick backwards and screaming and banging and sulk until Ireturn in greece this is the truth that the finest I have here at home.

I'm incredibly lucky ...

But GOD how I love life in Athens ...
One day it will be my second  home...


Hemma…  Tre punkter för mina tre ögonstenar som finns här hemma.

För även om jag vill sparka bakut och skrika och banka och tjura tills jag åter är i grekland så är sanningen att de finaste jag har är här hemma.

Jag är otroligt lyckligt lottad…

Men GUD vad jag älskar livet i Athen…

En dag kommer det vara mitt andra hem...


Kommentarer
Postat av: Annina

Casa dolce casa... Hur säger man "hem ljuva hem" på grekiska? :)

2011-06-08 @ 15:30:16
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0