Why is Anna so fiffifinulig ... Maybe that Katya is behind the camera .. I did not havemy camera at my wedding but I stole it for a little while before I went home ... I got a picture of my two absolute favorites, I just realized just like that four years later:) loveyou my lovely girls
Varför ser Anna så fiffifinulig... För att Katja står bakom kameran.. jag hade inte kameran på mitt bröllop men jag snodde den en liten stund innan jag gick hem...  att jag fick en bild på mina två absoluta  favoriter har jag just insett bara så där 4 år senare :) älskar er mina underbara flickor

Kommentarer
Postat av: Annina

Älskar dig tillbaks!!! :)

2011-06-10 @ 11:12:57
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0