Modell/ Person Anki Edvinsson
Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se eller vill ni boka en fotografering maila mig

Make up Elva





TV serier jag följer… otåligt och vissa mera tåligt

Desperate houserwifes - Jag bävar för den dagen de slutar med DH denna serie får mig att skratta och gråta 45 minuters njutning

Dexter -Vem viste att man kunde gotta sig så i en massmördares komplicerade tillvaro och dessutom hejar man på honom trotts att han gör en nervös och tokig--- Första säsongen störde jag mig över hur dålig serien var nu är jag inbiten Dexter FAN..

 

Big C - Jag föll pladask för denna charmiga serie… Mysig tänkte jag varje gång jag slog på play… Nu gör serien lite ont. Men jag längtar till nästa måndag. Se introt och ni får känslan för denna serie

 

Weeds – Ren abstinens det sjuka med denna serie som handlar Weeds… Jag bara älskar alla dessa underbar galna personer. Denna serie får det knäppa av knäppaste att verka helt troligt och man skrattar så man gråter.såg de första säsongerna non stop och då menar jag non stop.

 

The Event -Gillade denna spännande serie tills förra onsdagen. Nu vet jag inte längre

Glee - Lycka skratt och mycket bra musik… väcker tonåringen till liv inom mig

Good Wife - Snygg ganska tråkig serie… men jag samlar nog vuxen poäng då jag slaviskt följer denna

 

 

Couger town - Skärpning i COUGER TOWN tack

The Defenders - Bra att somna till serie

Law and order SVU- rena rama bakgrunds serien

Law and order Los Angeles- rena rama bakgrunds serien

The mentalist.. Im cracy about Patric

 

Blue  Bloods känns som tv en blandnig av alla 80-tals polisserier jag växter upp med.

Medium- Lätt förbruknings vara

 

Outlaw – Förutsägbar men bra

 

 

 

Saknar

Californication ****

Damages ****

Mercy***

Nurse Jackie****

True blood****

Dark Blue***

Ugly Betty****


Kommentarer
Postat av: Annina

Hur hinner du???

Själv spelar jag Stratego istället, det gör mig intelligent.

2010-10-28 @ 10:53:07
URL: http://blog.annatherese.eu
Postat av: Katja

som van ljuboks missbrukare brukar jag ha serier spelande på ena skärmen medans jag jobbar... två tre ibland klarar jag av att göra fyra saker samtidigt

2010-10-28 @ 16:10:26
URL: http://katjastrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0