2000.10.05

Hej lilla bok!

Du kan inte vara tom. Det vore ju förnedrande!

Det är ju en partydagbok.

En tom bok ­­– ett urkass trist liv.

Så… Lilla bok

Welcom to our fun happy life!

 /Anna

 

2000.10.05  kl 19.48

Anna har fått äran och inviga dig.

Jag vet inte vad jag ska skriva men ska nog komma på något.

/ katja  Georgantopoulos

 

2000.10.07

lördag kväll!

Jag, Katja,Wiona och Angelina

What a night !

Jag –Winona

Katja- Angelina ?????

 

Det här ju en partydagbok. Då undra jag – lördag kväll, en (två flasker rödvin, en bra viedeo är det party?)

Det tycker jag!

Girl Interrupted‑ jag?

 / <3 Anna

 

 

Är detta party? Anna skriker att hon är så här nära ett sammanbrott och att hon blir galen. Samtidigt dansar hon runt. 

/ katja

 

Lite senare…

 Annas vin är bara försvinner… Borta med vinden… är en film vi inte ska se men kärlek är så farligt.

 

Min mamma varnade Anna när hon ska till Paris.

 

Min mor: det finns massor med hiv i Paris

Jag sa: Det är lugnt för Anna ska på date med en Italienare

Min mor: Han kanske har varit där förr.

 / Katja

 

2000.10.07 senare efter ännu mer vin.

 

vad tror du?( vem du nu är)

Om att publicera min och katjas dagbok på internet ?

Kan va nått va?

 / love Anna

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer
Postat av: Annina

Ja jag säger då det! Inte kom jag ens ihåg att jag uppfunnit bloggandet för 8 år sen! Snacka om att vara före sin tid och sen kom någon annan och snodde idén!

2008-12-15 @ 16:21:54
URL: http://blog.annatherese.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0