Har ni känt någon gång att ni vill sälja eran man på blocket?

Jag brukar hota med de,t men vad nu min man inte vet är att jag skulle ALDRIG i LIVET sälja honom oansett hur odräglig han är.

Nu kan man ju undra vem som är odrägligast i detta förhållande och till er som funderar kan fortsätta med det men jag vet svaret.  

Eller gör jag verkligen det. Veliga vågen Katja kan hålla med om att jag är odräglig men min man är man nog att klara av att sätta vilddjuret på plats.

 

Så från att skriva att jag ska sätta ut min man på blocket vill jag istället sätta min man på en piedestal och jag lovar och svär att jag ska aldrig sälja dig min älskade knallkork till man Georgios Georgantopoulos.

 

 Amina Modell och Make up 

 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, en canon 5D mark II. Jag avundas dig! Fast har ju en bit kvar innan jag vuxit i den jag har nu. Vad fotar du med nu? Otroligt skicklig är du i alla fall.



Roligt att du skrev, så att jag hittade hit!

2008-12-02 @ 20:12:33
URL: http://dirtyprettythings.webblogg.se/
Postat av: Therese

fin bloggen har blivit nu ! :)

2008-12-02 @ 20:44:37
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0