Jag är både glad och förbryllad…

Anna har skaffat en hemlig blogg ÄNTLIGEN det var på tiden.

Det som gör mig förbryllad är just att hon ser GLAMOR…

Anna jag trodde att jag lärt dig att man inte får se sådan skit program i Skellefte införde jag Glamor förbud jag fick svär illamånde när jag hörde glamor personerrna prat( kan inte kalla dem skådespelare).

 

Nu ser jag att min lilla söta Anna ser på det varje dag… Jag kan inte annat än klandra mig själv. Om jag inte gjort glamor till ett sådan skällsord så kanske Anna hade låtit det vara ett tonårsstreck.

 

Jag inser att det är för sent jag kan inte rädda Anna det enda jag kan göra är att hoppas att de som dubbar Glamor i Italien är bättre än ursprungs rösterna. 

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Jojje

Lenny Cravitz Cooooooooooooooooolt ;) Tror ni han har hört den nån gång eller?

2008-12-07 @ 20:59:04
Postat av: Annina

Det är samma skådespelare som det var för 20 år sen så de har lärt sig agera och är nu JÄTTEDUKTIGA! Och de italienska rösterna är likadana som de riktiga. Brooke och de andra håller mig sällskap när jag äter lunch, de är mina bästisar!

2008-12-07 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0