Hallå är det någon hemma?

Ja det kan man fråga sig om man heter katja.

Just nu har jag en fin att göra lista med 1 2 3  men hur kommer det sig att jag inte vet vilken ände jag ska börja?

 

Kan det vara så enkelt att som ni såg i mitt förra inlägg var katja blondin som tre åring men som 15 åring hittade jag något som heter HÅR FÄRG.

 

Ännu en sak som förbryllar mig var tog min läsare vägen?  Gick ni på semester samtidigt som jag blev dålig på att skriva inlägg. SKÄRPNING ni får banne mig se till att ni kommer in en gång per timme eller dag och sen ska ni värva mins 10 ny läsare. Det som är flitigast på de kanske jag kan ge en fotografering. Ja ja så ska jag göra men hur kan jag veta vem som är bäst på att få in nya människor till min katastrof tråkiga blogg.

 

Vist om jag utser tävlingar som min söta hjärna inte förstår sig på.

 

Eller  nu vet jag. Jag kan börja blogga om MODE. Dagens outfit.

Haaa katja i  stålmannen kallingar och vitt linne super snyggt.

Att jag skulle ta en kort på mig när jag har på mig slasa hasa outfiten det skulle kanske kunna dra nya läsare hit NOT.

 

Men de där med tävling någon som har ett bra förslag.

Jaaaaa ibland funkar min hjärna. Linda sa något om att man kan se var alla läsare kommer ifrån med hjälp av ett skrift. Så får det helt enkelt gå till. Ibland är jag så smart att hälften vore nog och att jag dessutom kan var smart när hjärnan är tom det är inte illa

.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig


Kommentarer
Postat av: Therese

vilken fin bild ! =) du är bara sååå bäst Katja !

2008-11-13 @ 22:34:29
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja du e BÄST! Jättesnygg bild på Danielle!

2008-11-15 @ 14:17:46
URL: http://lindamoonlight.blogg.se/
Postat av: Janina

Den där bilden får absolut bli en inspirations bild för en kommande plåtning i sommar. Helt underbar!

2008-12-04 @ 13:39:37
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0