Kalla mig beroende kan till och med erkänna att jag är riktigt svårt beroende.

Men oansett hur beroende eller hur pass internet skadad jag är, så suger comhem.

Länge har vi trott att vårat det har varit fel på våran router men icke sa nicke när vi köpte ny så insåg vi att det var lika mycket problem med internet uppkopplingen ibland funkar det med oftas krånglar det.

När jag väl var bra irriterad tog jag och ringde upp dem och trotts att vi vet att bostadsrätt föreningen har gjort en anmälan så låter det som oj vad konstigt att just ni har problem.

Män män och inga kvinnor.

 

Dagen började jag med en promenad med hundarna i våran leriga men underbara skog.

Så skönt att gå i skogen när det har regnat eller är lite dåligt väder. Då är man nämligen helt ensam och kan våga sig på att släppa lös båda vilddjuren så det får springa fritt.

Mindre skön är det att just mina vilddjur ser ut som de har rullat i lera när de kommer hem och halva tiden jag går får jag koncentrera mig på att inte halka i en ler pöl.

 

Idag ska jag jobba hemifrån och tack vara min underbara man så har han dragit en internetsladd  genom Pierres fönster och tvärs över till mitt fönster så att jag åtminstone kommer åt internet de få gångerna de får för sig att fungera med sladd.

 Igår när jag kom hem vid 22 tiden och tänkte att mat inte  vore så dumt var jag först tvungen att beklaga mig för hur kallt det vara i sovrummet. Min kära son var inte sen med att ifrågasätta mig. Hur kunde jag klaga jag som fick internett och dessutom lät min kära son frysa.

 

Förrutom allt bitchande och kärring gnäll jag just hållt på med tänker jag fortsätta med det.

Jag var ute med Blondinbella i lördag och när jag sen gick in på hennes sida och såg mina bilder ville jag bara försvinna. Men som vuxen tant / kärring tänkte jag äh jag skulle ju ha vägrat vara med med tanke på att jag alltid gör en grimarsh eller ser ut som hej kom och hjälp mig vilket jag givetvis gjorde. Så trotts att jag var fet och så glansig och hemsk ut tänkte jag skit dit. Katja låt bli att titta. Ena bröstet är ihop klämt ända upp till hakan. jävla f kupor

Hur som helst fick jag igår höra att att komentarena om bilderna på mig var minst sagt inte snälla. Och så irriterande är det att jag tar så illa vid mig av det. Men tack och lov så låter jag bli än så länge att gå och läsa dem.

Tänka sig att trotts jag är hela 35 år  så tar jag illa vid mig. Hur fan klarar sig Bella?

 

Förrutom att jag lät bli att skriva detta för att jag var rädd att någon som jag kände skulle se dessa bilder men nu har jag insett 500 000 har redan sett dem

 

Idag när jag tänkte efter varför jag lät det ta så hårt insåg jag först att jag gärna ville behålla någon slags syn på att jag kunde vara en attraktiv kvinna ibland. Trotts att jag gått upp i vikt men sen insåg jag att det borde inte spela någon roll. Men nu måste jag försöka skärpa mig alla fall. För jag vill om inte annat vara vacker i Georgios ögon. Han är det vackraste jag vet,  Min prins. 

 

Sätter in bilder på mig som jag gillar bara i ett försök att omvända min elaka syn på mig själv.

 

Katja 3 år 

2007.12.06

 

 

Full katja på Mykonos 200708 någonting

Brösten ligger på plats med bra bh. 2008

 

Vår 2008 min favoit bild med en av mina tre killar  ;)

jag och jessica innan noppes sommar fest juni 2008

 

 

 

Nu har jag gjort mitt bästa och varit snäll mot mitt ego

 

 


Kommentarer
Postat av: Georgios

Vackra du, du har INGET du behöver förändra. Du är den perfekta kvinnan inifrån och ut! I min värld finns det inget som ens kommer nära din skönhet. Älskar dig alltid.

2008-11-13 @ 15:46:37
Postat av: Annina

Du är snygg jämt!! Och jag har kollat Blondinbella och vill bara tillägga att jag också hade tryckt upp bröstet till hakan om jag hade kunnat! Sådeså!

Keep on pushing girl! Iiiiiiiiiiiiii've got'em!!! Push push.... tralalalalallaaa... push push....

2008-11-13 @ 18:28:41
Postat av: Grannen

DRAR KABLAR GENOM FÖNSTER????? NI VET JU VAD JAG JOBBAR MED.

2008-11-13 @ 19:25:53
Postat av: Therese

nämen så söt du var där när du är liten med toffsarna ! Mycket söt nu med för den delen :) Kram på er, vill träffa er snart igen.. party nån kväll? ;) haha rosévin är gott

2008-11-13 @ 22:35:51
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0