I mitt huvud är allt man betala senare gratis, Spelar roll om krediten bara är 10 dagar eller 30 dagar. Man kan ju handla och sen får man dra sig själv i håret tills man skrapat ihop till räkningarna. Fast nu överdriver jag lite… Jag skulle inte komma på tanken att dra mig i håret för att betala räkningarna sånt gör min man åt mig.

 

Det må vara synd om min man men vet ni hur många gånger jag har gått in på en webbutik och fyllt varukorgen men läckra skor kläder och dylikt bara för att stänga ner hela butiken utan att handla. Det kallar jag självdisciplin. Så åter till Tomten och den stora datorn.

Om jag inte får som jag vill kanske jag kommer tappa kontrollen och trycka köp och en helt utan att jag är medveten om det själv så kanske min fingrar av automatik skriver in min mans konto korts  uppgifter.

Saker som lätt kan hända speciellt om personen i frågan är en fd shopping missbrukare om varit lydig i ett helt år.

Fotograf Katja Elmén  mer info på www.zinq.se  eller vill ni boka en fotografering maila mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0